thumbnail

紅茶を飲むおでこちゃん

今日は「リプトンの日」という事で紅茶、一応ラベンダーティーという事にしようと思いましたが、流石に解らないので一応ラベンダーも花瓶に生けてだしました

8
8
2
8
2
16
16
10
3
5
2
3
9
8
7
8
5
8
4
16
4
16
4
9
8
5
2
5
14

Comments (...)

Loading comments

1007

Followers

9503

Posts

I recently started generating AI illustrations. Because I have free time! We use both the model on this site and the local environment.

Recommended